1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Guest, PO has ceased our separate tiering and adopted Smogon tiers for SM. More information and updates here.

    Dismiss Notice
BIG BAD BLINGAS
Joined:
Mar 21, 2012
Messages:
263
Likes Received:
209
Last Activity:
Jul 24, 2016

BIG BAD BLINGAS

Violet BLINGAS

    1. tim morrison
      tim morrison
      Hi Blingas, I'm playing you for POCL
      I'm -7 Pacific, typically Thursdays and Fridays work best for me to play..
      Or possibly weekends.
      Let me know :}
    2. Lord Emvee
      Lord Emvee
      Hey lemme know when you're free to play for pocl i'm GMT -4 and the only days im not free on are friday and saturday til evening. Every other day im free after 5 PM my time and sunday all day.
      1. Lord Emvee
        Lord Emvee
        Not free sunday anymore unfortunately :[ been free all days tbh but sunday i have stuff going on now so yeah
        Oct 3, 2014
    3. Xdevo
      Xdevo
      Yo, when you wanna devour my soul for POCL?
    4. fitzy
      fitzy
      We have to play for POCL. GMT +1 here, prefer to play 5-10pm my time. Let me know when works
    5. Santuga
      Santuga
      can we play later on in the week? like saturday or some shit (POCL)

      also i think i added you on skype, asked a fren
    6. metaphysical
      metaphysical
      Your avatar had me on fukin tears just needed to say that LOL
    7. Metal Sonic
      Metal Sonic
      powc lets fight blingas

      im gmt+8
    8. Phetto
      Phetto
      yo man we have to play for pocl... I can play at any time this weekend, just lemme know when you prefer to get RBY'd! ;-)
    9. Vinc2612
      Vinc2612
      I guess you're Tanner? We are paired for POCL.
      When do you want to play? I am GMT +2 and free Wednesday/Thursday/Friday afternoon and evening, Saturday afternoon and Sunday evening.
    10. Dasdardly
      Dasdardly
      What a shithead :[ thanks thooooough
    11. Porengan
      Porengan
      I have to work the whole night on weekend, so if you want to battle, you can find me on the PO Server.
    12. Porengan
      Porengan
      Hey, my timezone is GMT+1 (more GMT+2 because sommertimes), when do you want to battle?
    13. Tyki
      Tyki
      tanner babe u play league?
    14. OldNite
      OldNite
      We're rivals on POWC, When do you wanna play? I'm GMT +2 and I'm usually on PO serv with the nick of Blue Eon.
    15. mibuchiha
      mibuchiha
      Let's do this. GMT+8. On most nights 2100 - whenever I sleep, usually 0200.
    16. Bloody Rabbit
      Bloody Rabbit
      Hey, when do you wanna play for POWC? (I subbed in for Tiba if you don't know)

      I'm GMT-3 and I'll be free most part of the time this weekend, just let me know when it's the best time for you or find me on #grotto/#pokemon (I'm Hantsuki)
    17. Rusl
      Rusl
      Tanner let me know when you are free
    18. Treecko
      Treecko
      Tanner we gotta fight for powc. Wanna try to do this some time Friday night? If not, let me know when.
    19. Rusl
      Rusl
      Let me know when you can battle man
    20. watashi
      watashi
      when do you wanna play for wc?
    21. Halsey
      Halsey
      Already gave you the badge and access, I don't have to type your name again. So

      ¯\_(ツ)_/¯
    22. Halsey
      Halsey
      ¯\_(ツ)_/¯
    23. Halsey
      Halsey
      your name was stupid and I had to type it to give you access and a badge for the tutor shit
    24. Halsey
      Halsey
      changed your forum name for convenience
    25. Golden22
      Golden22
      Looking good in the pic tiffany!
    26. Mylo Xyloto
      Mylo Xyloto
      Hey, we're opponents for the Miss PO tourney. I'm gmt+2 and can be online in two hour till 18:00 . When do you want to play. On PO im on as Mylo Xyloto.
    27. Dasdardly
      Dasdardly
      Hay QT~, we're paired for the monoletter tournament. I'm GMT -5, but I act like I'm GMT +7. I'm usually on between 4pm-3am and I'm free preeeetty much every day so it won't be hard to find me I'm sure ^_^;. Just tell me when and I'll make it work.
    28. Michael
      Michael
      Send in your letter asap please
    29. "Bad To The Bone" Balla
      "Bad To The Bone" Balla
      Hillo I commend you on the excellent name change madam
    30. braveswin11
    31. panic station
      panic station
      hey gurl lets see em tits :D
    32. Incon
      Incon
      Hey are you tanner ? If so, whens a good time for you to play. I'm Gmt-4. Ill be pretty active on PO and Smogon the rest of the week, so if you see me, pm me.
    33. Dasdardly
      Dasdardly
      ----------
      wtf did I do. i dont even kknow who you are mannnnnnn
      ----------
      You didn't do anything. I hope you aren't taking it personally; I was just playing~ :3.
      I want a hamburger :<
    34. Halsey
      Halsey
      lol I never replied to this...

      I wasn't mad at you, I was mad at everything!

      no need to apologize
    35. Halsey
    36. Halsey
      Halsey
      ----------
      wait i thought br was a guy
      ----------
      ....
    37. Tyki
      Tyki
      STOP JOHNING AND VM SOREN GDI
    38. Clarion
      Clarion
      Hey, Tannerr! Congratulations for being the Semifinalist for the "What's the Word?" Tournament!

      For the Semifinals, I will be your opponent. Tell me your availability, and I hope we can schedule our battle and get this done.
      Good luck! :)
    39. Sov
      Sov
      Hey, Tannerr. :3
    40. Keroro Gunso
      Keroro Gunso
      Wanna be my baby?
  • Loading...
  • ForumPost count

    Official Tournaments197 (69.61%)
    Tournaments59 (20.85%)
    PO League19 (6.71%)
    General Chat4 (1.41%)
    Gen 5 Discussion2 (0.71%)
    Rate My Team2 (0.71%)