1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Guest, PO has ceased our separate tiering and adopted Smogon tiers for SM. More information and updates here.

    Dismiss Notice
Nexus
Joined:
Oct 12, 2010
Messages:
1,287
Likes Received:
2
Last Activity:
Nov 5, 2016

Awarded Medals 1

Nexus

Legend Killer, from Hells guardian

Dota 2 Dec 8, 2015

    1. BLUES
      BLUES
      Hey Nexus, you probably wont remember me but I talked to you about a theme request about a week ago and I wanted to change it up a bit (you never really agreed to make me one but said you would whenever you got around to it).
      Originally I wanted a Gengar-based theme, but I was wondering if you could do a theme like the one made for Red from the manga but for Blue/Green instead. I dont really care about the color scheme (so feel free to not make it blue lol) as long as the colors make sense:D
      I edited my request on the thread if you'd like to see 2 of the images that I would like on the theme if possible...
      Thanks again.
    2. Fabian
      Fabian
      every other team had such persons aswell you know
    3. Fabian
      Fabian
      and they still hax so much it's unbelievable rofl not deserving the champion-title
    4. Fabian
      Fabian
      '--'
      They would've been smashed by us in semi finals already or even sooner by others, but no they always got what was needed'_'
    5. Fabian
      Fabian
      owait right
      you lost this pocl already'____' not deserved at all, too much gay hax from BB -_-
    6. Fabian
      Fabian
      you better fucking win
      BB can only hax
      '_____'
    7. Fabian
      Fabian
      a a
      a a
      a a
      a a
      a a
      a a
      a.a
    8. Fabian
      Fabian
    9. Fabian
    10. Fabian
      Fabian
      []
      []
      [|]
      ::]]]]
    11. Fabian
    12. Fabian
    13. BLUES
      BLUES
      sounds great:)
      I noticed you have made most of the coolest looking ones so I know you'll make it pretty epic:)
    14. Fabian
    15. BLUES
      BLUES
      Thanks:)
      Hopefully someone will make a gengar theme:D

      Im really liking the avator btw:p
    16. T-Dogg
      T-Dogg
      Should be fine.
    17. BLUES
      BLUES
    18. T-Dogg
      T-Dogg
      GMT +13, will be free most evenings.
    19. Carpe Diem
      Carpe Diem
      Can you do another session now?
    20. The Real Elmo
      The Real Elmo
      awwright, I got my teams. I'll be hanging out on PO for most of today (while I do school, so don't be surprised if I don't respond right away)
    21. Carpe Diem
      Carpe Diem
      yo, come to PO and let's start ;p
    22. Carpe Diem
      Carpe Diem
      Ok, shall we start now? I'l be in the IMP channel
    23. Carpe Diem
      Carpe Diem
      Yeah I only searched in Tohjo and IMP XP
    24. Carpe Diem
      Carpe Diem
      What's your alt? I don't see your normal alts anywhere :S
    25. Carpe Diem
    26. Carpe Diem
      Carpe Diem
      Wanna start now?
    27. Carpe Diem
      Carpe Diem
      I'm on po now if you're ready
    28. Carpe Diem
      Carpe Diem
      Yeah that's fine, but would it be possible for us to start earlier on saturday? Like 11am gmt+0?
    29. Carpe Diem
      Carpe Diem
      Hi you wanna start our NU tutoring tomorrow at 8:30 pm your time? That's like 4pm for me
    30. The Real Elmo
      The Real Elmo
      That sounds great!
    31. The Real Elmo
      The Real Elmo
      Sup Nexus.
      I've been subbed in for Chromium as your opponent in the Greatest Gift tourney.
      I'm EST (GMT-5), and am really only free to battle on Thursday or the weekend due to school (or if you catch me online during one of my calc classes, they're jokes)
      Lemme know when you want to meet up to battle ^_^
    32. T-Dogg
      T-Dogg
      lmao smh
    33. T-Dogg
    34. Altaria
      Altaria
      you've finally become a death note fan? (or have you already been one since a long long time ago)
    35. Stone_Cold22
      Stone_Cold22
      All im saying is, I better getta hella shoutout regardless of my poor performance for basically drafting da Chatots. Second Assistant Manager Stone_Cold22 at ur service.
    36. 1Turnip
      1Turnip
      I think I just missed you, since I overslept :x Will you be on in the morning (for you)? Either I can stay up late tonight or try again tomorrow before I go to my Grandma's house.
    37. Carpe Diem
    38. Carpe Diem
      Carpe Diem
      thanks and yeah Death Note is the best anime ever <3
    39. Carpe Diem
      Carpe Diem
      Hey mind coming to po when you get this message? I kinda need some more help with teambuilding :P. Also, nice avatar, I guess you are a Death Note fan?
    40. Fegelein
      Fegelein
      Your avatar kinda looks like Hades from Disney's Hercules
  • Loading...
  • About

    Location:
    Hells guardian

    Interact

    Content:
    AIM:
    Sanz95
    ICQ:
    83387869
    Yahoo! Messenger:
    Sanjeev
    Skype:
    SanBolt94

    Signature

    [​IMG]
    Tour Admin | Contributor | Theme Artist | Tutor | Forum Editor

    FREE MEWMEWZAPDOS
  • ForumPost count

    Tournaments349 (24.19%)
    Arts and Graphics298 (20.65%)
    Rate My Team146 (10.12%)
    Official Tournaments124 (8.59%)
    Forum Games93 (6.44%)
    General Chat85 (5.89%)
    Help70 (4.85%)
    Gen 5 Discussion56 (3.88%)
    Pokémon Chat56 (3.88%)
    PO League39 (2.7%)
    Bug Wasteland28 (1.94%)
    Past Gens Discussion18 (1.25%)
    PO Classics16 (1.11%)
    News9 (0.62%)
    Solved Bugs8 (0.55%)
    PO Academy7 (0.49%)
    Simulator Suggestions7 (0.49%)
    Development General6 (0.42%)
    Gen 5 NU6 (0.42%)
    Gen 5 Side Metagames5 (0.35%)
    Gen 5 NU Analyses4 (0.28%)
    Server and Client Scripting4 (0.28%)
    The Wastelands3 (0.21%)
    Gen 5 UU2 (0.14%)
    Gen 5 Ubers Analyses1 (0.07%)
    Gen 5 OU Analyses1 (0.07%)
    YouTube Channel1 (0.07%)
    Team Showcase1 (0.07%)